softsystems

Salvest ja Softsystems – koostöö, mida ehib kvaliteet, paindlikkus ja hea omavaheline sünergia


Salvest on Eesti juhtiv toidutööstusettevõte, mis on tegutsenud turul juba üle 70 aasta. Viimaste aastate jooksul on ettevõte oma IT süsteeme ja protsesse märkimisväärselt parandanud, milles on suureks abiks olnud majaväline IT partner Softsystems.
Küsisime Salvesti tegevjuhilt Triin Kõrgmaalt tagasisidet senise koostöö kohta.



Salvesti koostöö Softsystemsiga algas 2020. aasta märtsis, mil koroona pandeemia koos IT juhi lahkumisega pani Salvesti IT osakonna proovile. „Meie toonane IT juht lahkus ja olime ülemineku faasis, kus oli vaja leida kiiresti partner, kes aitaks toetada erinevaid IT valdkondi,” meenutab Kõrgmaa. Oluliseks märksõnaks oli IT süsteemide töökindluse tagamine ning nii võetigi vastu otsus minna üle välise IT partneri peale.

Kompleksne ja kvaliteetne teenus 


Softsystems pakub Salvestile terviklahendusi, mis hõlmavad majandustarkvara peakasutaja teenust, IT infrastruktuuri ja kasutajatoe teenust. Kõrgmaa sõnul on majavälise IT partneri puhul üheks suurimaks kasuteguriks see, et Softsystemsi meeskond teenindab erinevaid ettevõtteid, mistõttu omavad nad laia kogemustebaasi ja oskusi pakkuda ettevõttetele parimaid lahendusi ning praktikaid. "Nende töö on tõhus ja kvaliteetne,“ ütleb ta.

Kõrgmaa nendib, et Softsystems aitab neil juhtida igapäevaseid tootmis- ja logistikaprotsesse toetavaid IT lahendusi ning toetab ka keeruliste süsteemide liidestusi. „See on olnud äärmiselt vajalik, sest meie tootmisprotsessid on tooraine hooajalisusest tulenevalt komplekssemad kui klassikalistes toiduettevõtetes,” selgitab Kõrgmaa.

Järjepidevuse tagamine


Salvesti jaoks on oluline ka järjepidevuse tagamine, sest kaubaväljastus toimub iga päev, olgu selleks kasvõi jõululaupäev. „Softsystems tagab, et süsteemid töötavad pidevalt ning abi on tagatud ka ajakriitilistes kriisiolukordades,“ räägib Kõrgmaa.

IT-süsteemide katkematu töö on tänapäeva ettevõtluses ülioluline, kuid majasisese IT-meeskonna puhul võib tekkida olukordi, kus töötajate haigus või puhkus toob kaasa teenuste katkestusi või vajaduse asendusteks. "Välise teenusepakkuja abil suudame tagada, et meie IT-süsteemid toimivad sujuvalt isegi siis, kui meie enda töötajad on eemal," selgitab Kõrgmaa.

Kõrgmaa jagas ka mõningaid väljakutseid, mida ettevõte on IT-süsteemide osas pidanud aastate jooksul lahendama.

Üks suuremaid probleeme tekkis ehitustööde käigus, kui ekskavaator lõikas läbi maa-aluse kaabli, mis viis kogu tehase elektri- ja IT-süsteemid ajutiselt rivist välja. "Sellised juhtumid näitavad, kui oluline on kindel ja kiiresti reageeriv IT-partner, kes aitab kriisiolukordades taastada süsteemid ja minimeerida seisakud. Saame Softsystemsi professionaalsele ja kiirele abile alati kindlad olla,“ kiidab ta.

Osa tiimist


Kõrgmaa toob välja, et Softsystemsi meeskonnast on saanud Salvesti tiimi laiendatud osa. „Nendega on lihtne ja mugav suhelda, nad on abivalmid ja sõbralikud. Neil on lausa oma väike kontor Salvestis ning nad on muutunud meie tiimi lahutamatuks osaks,“ tõdeb ta.

Softsystems pole Kõrgmaa sõnul Salvestile mitte ainult tehniline tugi, vaid nad mõtlevad ka proaktiivselt kaasa, kuidas Salvesti IT süsteeme veelgi paremaks teha. „Nad on meid koolitanud, aidanud paremini kirjeldada meie vajadusi ja tihtipeale esitanud kriitilisi küsimusi enne projektide elluviimisi. See näitab nende professionaalsust ja hoolivust. Tänaseks oleme saavutanud hea sünergia, kus mõistame üksteist ja suudame koos areneda,“ lisab ta.

Soovitab ka teistele


Kõrgmaa soovitab Softsystemsi IT teenuseid ka teistele ettevõtetele, sest nende tugevuseks on kvaliteetse ja kompleksse teenuse kasutamine koos personaalse ja paindliku lähenemisega.

Softsystems teenuste kasutamine annab Kõrgmaa sõnul ettevõttele hingerahu ning võimaluse keskenduda oma põhitegevusele, teades, et IT-toimingud on usaldusväärselt hallatud ja kontrolli all.

 

 

 





LOE lisaks, mida täpselt Salvestis teeme SIIT