softsystems

Helifors ja Softsystems: koostöö mille keskmes on praktilised lahendused, inimlik suhtlus ja kiire reageerimine


Kui Heliforsi majast lahkus IT-spetsialist, tuli leida uus lahendus, mis tagaks ettevõtte majandustarkvara sujuva toimimise ja vajaliku toe. Valik langes Softsystemsi kasuks. Koostöö on tänaseks kestnud juba kolm aastat ja saanud Heliforsi meeskonna igapäevase tegevuse loomulikuks osaks.




„Softsystemsi inimesed on nagu meie oma tiimiliikmed – lihtsalt füüsiliselt asuvad nad väljaspool maja,“ ütles Heliforsi juhatuse esimees Mari-Ann Ditmann.


Helifors otsustas välist IT-partnerit kaasata pärast seda, kui senine spetsialist ettevõttest lahkus. Soovituste kaudu jõuti Softsystemsi meeskonnani – ja see samm on end igati õigustanud. „Meie endine IT-spetsialist tundis valdkonda hästi ning soovitas Softsystemsi kui usaldusväärset koostööpartnerit. Nii see koostöö alguse saigi,“ meenutas Ditmann.



Tänaseks on Softsystems saanud Heliforsi igapäevase töökindluse oluliseks tugisambaks – nad haldavad ettevõtte majandustarkvara, lahendavad jooksvalt tekkivaid tõrkeid ning teevad vajadusel arendustöid.


Heliforsi pearaamatupidaja Julia Kozlovi sõnul on välise IT-partneri kaasamine muutnud töökorralduse märksa sujuvamaks. Tema hinnangul on Softsystems alati kättesaadav ja reageerib kiiresti, ilmnegu probleem tööpäeva õhtul või kasvõi nädalavahetusel.




Mugavus, efektiivsus ja iseseisvamad töötajad

 


Varasemalt sattus sisemine IT-töötaja sageli olukorda, kus temast sai kogu organisatsiooni „tulekustutaja“. 

Välise partneri kaasamine on toonud seevastu korda ja selgust. „Kui IT-inimene töötab majas sees, jõuab iga väiksemgi mure otse tema töölauale. Nii jääbki ta tulekahjusid kustutama ja suuremate arenduste jaoks lihtsalt aega ei jätku,“ arutles Ditmann.


 

Softsystemsiga koostöös on paika saanud toimiv süsteem, kus iga pöördumine on läbimõeldud ja eesmärgipärane. Nende meeskond suudab vaadata olukordi laiemalt ning märgata nüansse, mis ettevõtte sees võivad muidu tähelepanuta jääda. 


„Nad ei piirdu pelgalt küsimusele vastamisega, vaid mõtlevad alati kaasa. Sageli pakuvad nad välja ka täiustusi või arendusi, mis muudavad töö veelgi sujuvamaks,“ kiitis Kozlov.

 

Koostöö tulemusel on Heliforsi töötajad muutunud ka ise iseseisvamaks. Ettevõttes on kasvanud teadlikkus ning töötajad oskavad nüüd paljusid ülesandeid ise lahendada, ilma et peaksid iga väiksema murega abi otsima.




Arendused, mis säästavad aega ja närve

 


Kolme aasta jooksul on Softsystems aidanud Heliforsil teha mitmeid protsesside optimeerimisi – olgu selleks arvelduste automatiseerimine, süsteemitõrgete lahendamine või uute töövoogude loomine. 


Üks suuremaid muudatusi oli otse­lähetuste projekt – olukord, kus kaup liigub tarnijalt otse kliendile, kuid arve väljastab Helifors. „Alguses tundus see lihtne, kuid tegelikult kujunes sellest üsna keerukas süsteemiarendus,“ rääkis Ditmann. Softsystems aitas kogu protsessi lõpuni viia ja muuta selle nii loogiliseks ja kasutajasõbralikuks, kui üldse võimalik.

 


Ka finantsvaldkonnas on koostööst olnud märkimisväärne kasu. Kozlov tõi näite käibemaksuarvestuse muudatustest, mis külvas tänavu paljudes ettevõtetes segadust. „Softsystemsi tiim võttis selle teema täielikult enda peale, aitas leida vead ning need ka parandada. 

Kõik probleemid said kiire ja korrektse lahenduse,“ meenutas Kozlov.

Ditmanni ja Kozlovi sõnul on Softsystemsi üheks selgeks tugevuseks nende ulatuslik kogemus väga erinevate ettevõtetega. See võimaldab neil näha tervikpilti ja pakkuda lahendusi, mis on mujal juba ennast tõestanud. „Nad oskavad tuua meie juurde ideid, mis on teistes ettevõtetes hästi toiminud ja aitavad vältida liigset katsetamist,“ selgitas Ditmann.



Partner, kelle peale saab igal hetkel loota

 

Nii Kozlov kui Ditmann rõhutasid, et Softsystemsi teeb eriliseks eelkõige nende meeskonna hoiak ja pühendumus. „Nad ei räägi kliendiga tehnilises kõnepruugis, vaid oskavad asju selgitada nii, et ka IT-kauge inimene saab asjadest aru. Kui partner räägib sinuga arusaadavalt, jõuame kiiremini ka soovitud tulemusteni,“ ütles Ditmann.

 


Kui küsida, kas nad soovitaksid Softsystemsi ka teistele ettevõtetele, on vastus ühene. „Kindlasti soovitaksime. Nad on end meie juures igati tõestanud – professionaalsed, pädevad ja alati kaasamõtlevad. 


Neil on kogemus paljude ettevõtetega, mis annab kindluse, et nad mõistavad äri tervikuna, mitte ainult tehnilist poolt,“ ütles Ditmann lõpetuseks.